VRAČILA + MENJAVE
Če z naročilom nisi zadovoljna/en ti, nismo zadovoljni niti mi, saj nam tvoj nasmeh veliko pomeni.
Si se glede izbora premislil/a?
Če si se glede izbora izdelkov premislil/a, sledi naslednjim navodilom, vendar pa te moramo opozoriti, da stroškov pošiljanja ne vračamo:
- Najkasneje v štirinajstih dneh nam piši na info@smileconceptstore.si, saj moramo vsa vračila najprej odobriti. Neodobrena vračila bomo žal morali zavrniti.
- Če te ne obvestimo drugače, v roku štirinajst dni odobrene izdelke vrni na naslov: Smile trgovina s konceptom, Mestni trg 6, Ljubljana (Hiša vizij d.o.o.). Stroškov nastalih zaradi vračila ne krijemo.
- Vrnjeni izdelki naj bodo nespremenjeni in nepoškodovani. Izjema so napake in poškodbe, ki niso tvoja krivda.
- Ob vračilu izdelkov dodaj tudi račun, osebne dodatke in TRR na katerega želiš prejeti vračilo kupnine. V primeru, da je bil nakup opravljen z darilnim bonom, je takšno tudi vračilo. Vračilo kupnine lahko pričakuješ v štirinajstih dneh po vračilu izdelkov.
- Če si pri plačilu uporabila promocijsko kodo ali kodo za popust, ta sredstva štejejo kot popust in jih ne vračamo. Na TRR se vrne le plačani znesek, sporočimo pa ti novo promocijsko kodo ali kodo za popust.
Je izdelek poškodovan?
Ne skrbi, vse bomo uredili. Če je izdelek kakorkoli poškodovan nam piši na info@smileconceptstore.si ali v odpiralnem času pokliči v trgovinico na 040 511 451. Zaupaj nam številko naročila, za kateri izdelek gre in kaj je z njim narobe. Morda bomo stvar uredili tako, da poškodovanega izdelka ne bo potrebno pošiljati nazaj. Lahko se zgodi, da te bomo prosili za fotografije nastale poškodbe.
V tvojih rokah so sedaj čudoviti izdelki, zato lepo skrbi za njih. Izdelkov, ki so se poškodovali zaradi malomarnosti ali neprevidnosti ne bomo menjali.
Dodatna pojasnila in informacije najdeš v razdelku Pogoji poslovanja.
Odgovornost za napake in poškodbe na izdelku, ki so se zgodile še preden je izdelek prišel v tvoje roke, prevzema Smile, trgovina s konceptom. Odgovarjamo tudi za tiste napake, ki so nastale šele po tem, ko si že prevzela izdelek, če so posledica predhodnega vzroka. Neznatnih napak ne bomo upoštevali.