Kontakt

FAQ

 

Ali lahko izdelke naročene preko spletne strani prevzamem tudi fizično v trgovini?

Izdelke načeloma pošljemo po pošti, lahko pa se izogneš plačilu poštnine in izdelke prevzameš v trgovini Smile (Mestni trg 6, 1000 Ljubljana).

 

Kaj se zgodi v primeru, da pozabim geslo za dostop do spletne trgovine Smile?

V e-obrazec vnesi svoj elektronski naslov, klikni gumb »Pošljite mi geslo« in na svoj elektronski naslov boš prejel novo geslo, ki ti ga bo dodelil sistem avtomatsko.

 

Ali lahko izdelek, v primeru, da mi ne ustreza, vrnem?

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev in sicer na kontaktni e-naslov: trgovina@smileconceptstore.si.

V primeru, da je izdelek nepoškodovan in se je potrošnik odločil za vrnitev blaga brez posebnega razloga, potrošnik sam krije vse stroške dostav. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija naročila.

V primeru, da se je izdelek v postopku dostave ali pa ob prevzemu v trgovini poškodoval, je to potrebno sporočiti  pošiljatelju. Strošek prvotne dostave v tem primeru nosi pošiljatelj in se potrošniku vrne kupnina (v vrednosti izdekla + poštine).


Potrošnik mora nato najkasneje v 30 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa, blago vrniti podjetju. Potrošnik vrne blago na naslov: Hiša vizij d. o. o., PE Smile, trgovina s konceptom, Mestni trg 6, 1000 Ljubljana. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.
 
Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. 

 

Ali lahko darilni bon naročim tudi preko spleta?

Seveda lahko in sicer preko spletnega obrazca >>. Bone ti nato pošljemo po pošti.