Kontakt

ODSTOP OD POGODBE

 

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov veljajo za izdelke v spletni trgovini garancijski pogoji. Potrošnik ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga odstopi od pogodbe, pri čemer ni dolžan navesti razloga za svoj odstop. Pisni odstop je potrebno poslati na elektronski naslov: info@smileconceptstore.si . Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago mora biti poslano na spodaj navedeni naslov. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v pripadajoči nepoškodovani embalaži. Poleg mora potrošnik priložiti tudi kopijo računa.

Vračilo opravljenega vplačila bo izvedeno roku 14 dni od povratnega prejema blaga. Vračilo plačila kupcu se izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

 

Naslov za vračilo pošiljke:

Hiša vizij d.o.o.

(PE: SMILE concept store)

Tacenska cesta 26

1000 Ljubljana

Slovenija

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

 

REKLAMACIJE

 

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, naredite takojšno reklamacijo pri družbi GLS in nas o reklamaciji obvestite na info@smileconceptstore.si. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako, nas o tem obvestite na info@smileconceptstore.si. K sporočilu je obvezno priložiti tudi fotografijo produktov iz katere so razvidne napake.

 

STVARNE NAPAKE

 

Podjetje (prodajalec) nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z določbami ZVPot.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oz. predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka prehehajo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.