Kontakt

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE TRGOVINE

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Smile v lasti podjetja Hiša vizij d. o. o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Podatki o podjetju

 

Hiša vizij d. o. o.
Šišenska cesta 36
1000 Ljubljana

 

IBAN: SI56 0201 3025 9289 646 (NLB d. d.)
SWIFT: LJBASI2X
Matična številka: 2153459000
ID za DDV: SI49192701
Družba je vpisana pri temeljnem sodišču v Ljubljani, enota v Ljubljani, vl. št. 14284700.
Registrska št. zavezanca: 5528793930.
Osnovni kapital družbe znaša 8.763,00 EUR.
Zakonita zastopnica: Zoja Bevc

 

PE Smile, trgovina s konceptom

Vse izdelke, ki so naprodaj v spletni trgovini Smile, si lahko ogledate tudi v naši trgovinici v središču mesta.

 

Smile, trgovina s konceptom

Mestni trg 6

1000 Ljubljana

E-naslov: trgovina@smileconceptstore.si 

Telefon: 040 511 451

 

Odpiralni časi: 
ponedeljek - sobota: 10.00 – 20.00
ned in prazniki zaprto

Informacije o izdelkih in naročilih:
Vsi, ki delamo v trgovinici, skrbimo tudi za vaša spletna naročila. Zato se lahko z vsemi vprašanji o vašem naročilu obrnete na nas - oglasite se nam lahko na zgornji e-naslov ali nas pokličete na zgoraj navedeno telefonsko številko. Veseli pa bomo tudi vašega obiska v naši trgovini.

 


Spletna trgovina Smile

 

Spletna trgovina Smile (v nadaljevanju "spletna trgovina") je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Hiša vizij d. o. o. (v nadaljevanju "ponudnik").

"Uporabnik" je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in ga sam določi v svojem profilu, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.

 

Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Kupcu je tako olajšan nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se kupec strinja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefonska številka),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- jasno in nedvoumno določene vse cene (razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza),
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (vključno s tem, če in koliko kupca stane vračilo izdelka),
- pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

 

V spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačila:
- plačilo z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu - rok plačila je 7 dni od dneva naročila; če plačilo ni opravljeno v roku, je naročilo preklicano, izdelki pa vrnjeni v prodajo),
- plačilo z gotovino po povzetju
- plačilo z gotovino ali plačilno kartico v PE Smile, trgovini s konceptom, Mestni trg 6, 1000 Ljubljana ob osebnem prevzemu (rok prevzema in plačila je 7 delovnih dni od dneva naročila, razen kadar je posebej dogovorjeno drugače; če izdelki niso plačani in prevzeti v roku, je naročilo preklicano, izdelki pa vrnjeni v prodajo).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Cenik dostave

 

V spletni trgovini Smile vam omogočamo izbiro med dvema načinoma dostave oz. prevzema naročenega blaga:
- oseben prevzem v PE Smile, trgovina s konceptom na Mestnem trgu 6 v Ljubljani v času odpiralnih ur (brezplačno),
- dostava v Sloveniji z GLS (po ceniku spodaj):
- do 100,00 EUR 3,50 EUR
- nad 100,00 EUR brezplačno

 

Cene in veljavnost ponudbe


Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in v PE Smile, trgovina s konceptom. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in mu hkrati ponudili rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Če izdelka ni na zalogi, se lahko cena izdelka spremeni, ko je ta ponovno na zalogi, o čemer kupca obvestimo. Izdelek, ki ni na zalogi, bo dobavljiv najkasneje v roku treh (3) mesecev. V nasprotnem obvestimo stranko o nedobavljivosti izdelka.

 

Dobavni rok in dostava

 

Izdelki naročeni do 17. ure bodo odposlani v naslednjih dveh delovnih dneh po prejemu naročila (določila glede dostave veljajo v primeru, da je blago na zalogi). Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca.

Dostavo za spletno trgovino opravlja GLS. Predviden rok dostave za izdelke, ki so na zalogi, je 2-3 delovne dni na naslov v Sloveniji. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.

V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, in sicer na kontaktni e-naslov: info@smileconceptstore.si . Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora nato najkasneje v 30 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa blago vrniti podjetju, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Potrošnik vrne blago na naslov: Hiša vizij d. o. o., PE Smile, trgovina s konceptom, Mestni trg 6, 1000 Ljubljana. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija naročila.

Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

 

Varovanje osebnih in drugih podatkov

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo uporabljal ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil ter uporabnikom tako omogočal varno spletno izkušnjo pri uporabi spletne trgovine.

Osebne podatke, zbrane v spletni trgovini, bo ponudnik uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo in jih ne bo posredovali tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Privolitev

 

Z uporabo spletne trgovine soglašate, da podjetje zbira podatke na način in v namene, ki so opisani v teh splošnih pogojih.

 

Uporaba osebnih podatkov

 

Ponudnik zbira podatke v spletni trgovini z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Ponudnik lahko uporabi podatke uporabnika tudi za naslednje namene:
- interne tržne raziskave,
- obveščanja strank o novostih v spletni trgovini,
- obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi ponudnik.

 

Komunikacija

 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno spoštoval.

 

Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh spletne trgovine. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@smileconceptstore.si ali po klasični pošti na naslov:

Hiša vizij d. o. o.

Šišenska cesta 36

1000 Ljubljana
PE Smile, trgovina s konceptom
Mestni trg 6
1000 Ljubljana

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Splošne pogoje poslovanja in uporabe spletne strani si lahko shranite ali natisnete tukaj.