Kontakt

FAQ

 

Ali lahko izdelke naročene preko spletne strani prevzamem tudi fizično v trgovini?

Izdelke načeloma pošljemo po pošti, lahko pa se izogneš plačilu poštnine in izdelke prevzameš v trgovini Smile (Mestni trg 6, 1000 Ljubljana).

 

Kaj se zgodi v primeru, da pozabim geslo za dostop do spletne trgovine Smile?

V e-obrazec vnesi svoj elektronski naslov, klikni gumb »Pošljite mi geslo« in na svoj elektronski naslov boš prejel novo geslo, ki ti ga bo dodelil sistem avtomatsko.

 

Ali lahko izdelek, v primeru, da mi ne ustreza, vrnem?

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, in sicer na kontaktni e-naslov: smileconceptstore@gmail.com. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
 
Potrošnik mora nato najkasneje v 30 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa blago vrniti podjetju, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila.

Potrošnik vrne blago na naslov: Hiša vizij d. o. o., PE Smile, trgovina s konceptom, Mestni trg 6, 1000 Ljubljana. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija naročila.
 
Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
 
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

 

Ali lahko darilni bon naročim tudi preko spleta?

Seveda lahko in sicer preko spletnega obrazca >>. Bone ti nato pošljemo po pošti.